Kebersihan adalah faktor yang paling kita kena titikberatkan dimana saja kita berada, terutama ketika kita di rumah.

Yela, kalau tak jaga mulalah ada “tetamu tak dijemput” bertandang.

Harini diva nak share macam mana kita nak hapuskan kaum kerabat lipas dari menetap tanpa izin di rumah kita!

Serious senang gila!

Apa yang chuols perlukan adalah cawan dan jus epal?

Jus epal macam mana? Beli yang dalam kotak tu, lepastu chuols tuang dalam cawan.

Jangan tuang penuh-penuh, tuang separuh daripada cawan tu je, lepas tu letak dekat tempat yang selamat, supaya orang tak terlanggar ke, “terminum” ke..lagi-lagi yang ada anak kecik tu, kalau nak cuba pastikan letak di tempat yang selamat.

Bawah ni diva bagi chuols video, macam mana orang ni buat ikut apa yang diva share dekat chuols ni. Menjadi tau! Kembang jugak lah tekak ni tengok lipas tu banyak2!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here