Orang perempuan ni bila datang┬ábulan┬áselalu ada masalah “bocor” lagi-lagi masa mula-mula datang tu kan?

Masalah “bocor” ni bukan perkara asing bagi kita, so jangan nebes kalau tengok tetiba ada “kesan tak diingini” tetiba ada kat pakaian, cadar yang sampai tembus kena tilam.

Diva ada jumpa satu video ni, gadis ni share macam mana nak hilangkan kesan-kesan ni dengan mudah.

Bahan yang chuols perlukan adalah:

1. Hydrogen Peroxide (1 cawan)

2. Dishwashing liquid (1 sudu besar)

3. Baking soda (3 sudu besar)

4. Berus/ srubbing pads

Kredit:Valerie Dison

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here