KENAPA PERLU MALU? KITA SEMUA ADALAH HAMBA, JANGAN LUPA DIRI!

Lupa itu memang sifat manusia. Sebab itulah kena ada ingat saling mengingat, supaya dapat menyedarkan kembali kita yang seringkali terlupa ini. Kerana kita adalah Hamba-Nya, yang bergelar...

5 PUNCA PENCERAIAN YANG TIDAK MASUK AKAL, ANDA PASTI TERKEJUT!

Sekiranya kita gemar membaca sebab-sebab terjadinya perceraian, pasti wujud alasan tidak masuk akal yang dijadikan penyebab sesuatu perceraian itu berlaku. Kejadian seperti itu pasti membuatkan kita menggelengkan...

5 TIPS UNTUK PUJUK PASANGAN ANDA, CONFIRM CAIR BEB!

Rumah tangga terlalu bahagia tanpa sebarang ujian pasti hanya berlaku dalam drama atau filem fantasi sahaja. Realitinya, untuk mencapai usia perkahwinan sepuluh tahun, sudah pasti anda melalui...

Trend Kahwin: Tak Payah Merisik Atau Tunang, Nikah Je Terus! Apakah Risikonya?

Trend kahwin zaman sekarang, semua nak mudah, semua nak express. Lagi-lagi anak muda, bila tanya pasal kahwin, semua terus cakap, nikah terus je, senang. Memanglah kalau dari proses tu...

KALAULAH SUAMI TAHU…

Di sebalik senyuman seorang isteri tersimpan 1001 kepenatan dan kelelahan menjadi seorang isteri dan juga seorang ibu. Tetapi semua ini jarang diketahui oleh si suami. Dalam perkongsian kali...

7 KESILAPAN ISTERI DI RUMAH

  Kebanyakan isteri sekarang ni sering mengambil ringan tentang perkara-perkara ini. Hari ini diva nak share apa kesilapan yang sering isteri lakukan di rumah.             Kredit: Ceritera Rakyat          

8 TIPS PILIH WEDDING PLANNER BUAT BAKAL PENGANTIN

Mencari 'wedding planner' bukanlah mudah. Ramai yang bagus-bagus, tapi untuk mencari yang 'ngam' agak susah. 8 Tips ini mungkin dapat membantu anda. #1: Lokasi. Pilih perancang perkahwinan yang lokasinya...

Tambat Hati Suami Dengan 11 Cara ni.

Alam perkahwinan adalah satu perjalanan baru bagi pasangan. Ada yang beranggapan, dah kahwin, selamat. Tak semudah tu chuols. Sebagai seorang isteri terutamanya, tanggungjawab yang dipikul bukanlah kecil. Malah...

10 Tips Cara Cepat Hamil untuk Pasangan Baru Menikah

Kehamilan adalah satu harapan kepada pengantin baru berkahwin. Bak kata orang cahaya mata bukan saja membawa kebahagian dalam rumah tangga, bahkan membawa dan membuka pintu rezeki dalam...

SELAMATKAN KANDUNGAN, IKUT 10 PANTANG LARANG NI!

Hai chuols. Diva pasti yang baca post ni, adalah bakal-bakal mummy kan? Kalau yang dah jadi mummy nak tambah pengetahuan pun apa salahnya kann.. Diva tahu bila pregnant,...

Must Read