5 TIPS UNTUK PUJUK PASANGAN ANDA, CONFIRM CAIR BEB!

Rumah tangga terlalu bahagia tanpa sebarang ujian pasti hanya berlaku dalam drama atau filem fantasi sahaja. Realitinya, untuk mencapai usia perkahwinan sepuluh tahun, sudah pasti anda melalui...

5 PUNCA PENCERAIAN TAK MASUK AKAL YANG PERNAH BELAKU

Zaman sekarang ni diva tengok kisah-kisah rumahtangga yang viral bercerai berpunca dari masalah yang tak boleh terima akal. Kalau tengok paper Kosmo!  13 Januari tahun lalu, sebanyak 38,035 pasangan...

KALAULAH SUAMI TAHU…

Di sebalik senyuman seorang isteri tersimpan 1001 kepenatan dan kelelahan menjadi seorang isteri dan juga seorang ibu. Tetapi semua ini jarang diketahui oleh si suami. Dalam perkongsian kali...

7 KESILAPAN ISTERI DI RUMAH

  Kebanyakan isteri sekarang ni sering mengambil ringan tentang perkara-perkara ini. Hari ini diva nak share apa kesilapan yang sering isteri lakukan di rumah.             Kredit: Ceritera Rakyat          

NAK RUMAH TANGGA KEKAL BAHAGIA? CUBA 6 CARA NI…

Pernikahan ni kita boleh ibaratkan macam satu negara lah, ada pemimpin dan ada orang yang dipimpin. Diva tak nafikan lah hidup berumah tangga ni memang banyak dugaan dan...

Tambat Hati Suami Dengan 11 Cara ni.

Alam perkahwinan adalah satu perjalanan baru bagi pasangan. Ada yang beranggapan, dah kahwin, selamat. Tak semudah tu chuols. Sebagai seorang isteri terutamanya, tanggungjawab yang dipikul bukanlah kecil. Malah...

Selalu Bergaduh Dengan Boyfriend/ Suami Sebab Bluetick Whatsapp? Cuba Buat Benda Ni!

Siapa ada masalah  macam ni? Whatsapp pasangan tapi tinggal bluetick je.. Ehmm..diva tahu orang perempuan ni kebanyakannya ada masalah macam ni. Sebab apa? Biasalah perempuan memang suka perhatian, kalau...

Ramai Pasangan Yang Gagal Mempertahankan Perkahwinan Mereka di Fasa Ini!

Hai chuols. Baru mendirikan rumah tangga? Kalau yer Alhamdulillah, tahniah diva ucapkan. Kepada yang dah lama berkahwin pun tahniah diva ucapkan. Semoga rumah tangga chuols akan kekal abadi sehingga ke...

Must Read