CARA ATASI MASALAH BAU BUSUK, INGATKAN ADA BANGKAI DALAM RUMAH TETAPI RUPA-RUPANYA..

Masalah bau busuk dalam hidung memang merimaskan bagi sesetengah orang. Kadang-kadang bau busuk tu tak boleh hilang dalam hidung, ikut je pergi mana-mana sampaikan nak beribadah pun...

MASALAH TUMIT MEREKAH DISELESAIKAN DENGAN MENGGUNAKAN DUA JENIS BAHAN JER?

Sakit mata ni memandang, bila tumit kaki mulai merekah, kasar dan keras. Hakikatnya, tumit kaki pun harus dijaga sebaiknya, agar ia tetap halus mulus. Banyak faktor boleh...

KENAPA PERLU MALU? KITA SEMUA ADALAH HAMBA, JANGAN LUPA DIRI!

Lupa itu memang sifat manusia. Sebab itulah kena ada ingat saling mengingat, supaya dapat menyedarkan kembali kita yang seringkali terlupa ini. Kerana kita adalah Hamba-Nya, yang bergelar...

BAHAYA CUKA EPAL YANG RAMAI ORANG TIDAK TAHU, BETUL KE BOLEH KURUS?

Walaupun ada pendapat melarang pengambilan cuka epal dalam usaha untuk menurunkan berat badan, ramai sebenarnya yang masih terus amalkan. Yang mana, jika betul cara minum cuka epal itu,...

MASALAH LIPAS BERMAHARAJALELA DALAM KERETA? SAY NO MORE!

Selama ni kemain runsing tengok lipas banyak ya amat dalam kereta kadang-kadang masa tengah bawak kereta, selamba badak je diorang berterbangan acah acah rama-rama buat family gathering. Biasalah,...

5 Sebab Wanita Kena Stay Gemuk Je!

Lelaki pasti ada cita rasa yang berbeza-beza terhadap wanita. Sebenarnya, ramai juga lelaki yang lebih tertarik dengan wanita bertubuh berisi dari wanita bertubuh ramping. Ramai beranggapan kurus itu...

5 Tanda Awal Anda Menghidap Kanser Ovari

  Ramai daripada kita, golongan wanita ambil mudah mengenai isu kesihatan kita terutamanya masalah kesihatan kita. Ibu-ibu dan wanita harus peka pasal kesihatan sebab kanser ovari menduduki tempat ke-5...

INILAH RAHSIA VASELINE YANG RAMAI ORANG TAK TAHU!

Vaseline atau lain-lain jenama petroleum jelly sering digunakan terutama kita yang orang perempuan ni. Tapi diva tak sangka Vaseline ni bukan je kita pakai untuk lembapkan bibir...

[FAKTA] WANITA PERLU LEBIH TIDUR DARI LELAKI!

Kebiasaan bila cakap rehat, mesti isteri akan memberi suami lebih rehat kerana penat bekerja mencari rezeki. Tapi, nyata apa yang “biasa” kita fikirkan tu bercanggah dengan fakta yang...

SELAMATKAN KANDUNGAN, IKUT 10 PANTANG LARANG NI!

Hai chuols. Diva pasti yang baca post ni, adalah bakal-bakal mummy kan? Kalau yang dah jadi mummy nak tambah pengetahuan pun apa salahnya kann.. Diva tahu bila pregnant,...

Must Read